Legume pentru vedere


legume pentru vedere magnetoterapie în oftalmologie

Menţinerea sănătăţii ochilor porneşte chiar din farfurie, căci alimentele bogate în omega-3luteină, beta-carotenzincvitamina C şi vitamina E ajută la menţinerea unei vederi sănătoase şi previn unele afecţiuni ale ochilor asociate cu îmbătrânirea.

Morcovi şi alte alimente portocalii Morcoviiprecum şi alte fructe sau legume portocalii, sunt recunoscuţi ca fiind o sursă importantă de beta-caroten, element esenţial pentru sanatatea ochilor.

Însă beta-carotenul, responsabil pentru sănătatea retienei, lucrează în echipă cu multe alte elemente pentru a menţine o vedere bună, pe termen lung. Spanac și alte legume cu frunze verzi Razele solare, poluarea şi fumul de ţigară au efecte nocive pentru ochi, iar antioxidanţii pe care îi găsim în fructe şi legume, în general, protejează ochii împotriva factorilor externi dăunători.

legume pentru vedere viteza de vedere

Doi dintre antioxidanţii benefici ochilor, luteina şi zeaxantina, se găsesc în frunzele verzi ale legumelor. Legume pentru vedere crede că aceştia pătrund în cristalin şi în reţină şi absorb razele dăunătoare.

legume pentru vedere miopia la corectarea vederii copiilor

O porţie de spanac  pe săptămână, kale, broccoli sau frunze de sfeclă, chiar şi kiwi sau struguri verzi ajută legume pentru vedere scăderera riscului de apariţie a afecţiunilor ochilor la bătrâneţe. Până atunci, ele menţin privirea ageră a celor mici. Somon și alte alimente bogate în legume pentru vedere DHA acidul docosahexaenoic, unul dintre acizii graşi omega-3  se regăseşte în retină, nivelul scăzut de DHA fiind legat de sindromul ochilor uscaţi.

boli de vedere

Mai mult legume pentru vedere atât, acizii graşi omega-3 sunt responsabili și pentru buna funcţionare a inimii, a creierului, şi nu numai. Este indicat să includem în alimentaţia copiilor cel puţin legume pentru vedere porţii de pește bogat în omega-3 în fiecare săptămână.

Somonulsardinele, heringul, macroul şi tonul sunt cele mai bogate surse de omega Nuci, seminţe și cereale integrale Pe lângă faptul că sunt nişte gustări delicioase, nucile  şi seminţele  sunt bune surse de vitamina E şi legume pentru vedere, elemente importante pentru menţinerea sănătăţii ochilor.

prevenirea miopiei legate de vârstă își pierd sever tratamentul amețelii vederii

Zincul este benefic pentru ochi datorită nivelului crescut al acestui mineral ce se regăseşte în retină macula şi pentru că, alături de vitamina A, înlesneşte crearea melaninei, un element protector al ochiului.

Printre alimentele cu cel mai mare conţinut de vitamina E se numără: cerealele integraleseminţele de floarea soarelui, migdalele, alunele de pădure şi arahidele.

legume pentru vedere lentile miopie si astigmatism

Coacăze şi alte fructe de pădure S-a demonstrat că vitamina C, pe care o găsim din plin în fructele de pădure și citrice, împreună cu vitamina A beta-carotenvitamina E şi zinc au un efect de scădere a riscului de apariţie a afecţiunilor ochilor odată cu îmbătrânirea.

Mai mult decât conţinutul ridicat de vitamina C, coacăzele  au un nivel ridicat de antocianina, un puternic antioxidant cu beneficii diverse.